Girl vex people as she pose with weed and Bible



Dis girl no try. She post picture for Facebook with eibo for one hand and Bible for the other hand.

People for Facebook provoke as dem day curse her. From her tattoo, ankle band and dat village bench, dis girl na confirm bad girl. I swear, she resemble dose kind chick you fit give 1k and chuck her.








    

From de way dem blast dis girl, ei almost resemble dat year wen Goodluck Jonathan remove fuel subside. But some people kon dey defend her say, na God create weed.

From her eye, I know say she no dey understand waitn she dey read. Men, I miss those Niger Delta (Kwale) weed!





As a old-school smoker, me never try dat kind thing out of respect, because the fire fit spoil the page. Na after smoking I fit read my Bible just like Bob Marley who smoke and read Bible pass all of us.



Comments